Σύμφωνα με τη Διεθνή Συνθήκη του ΟΗΕ περί Δικαίου της Θάλασσας(1982), η αποκλειστική οικονομική ζώνη (ΑΟΖ) θεωρείται η θαλάσσια έκταση, εντός της οποίας ένα κράτος έχει δικαίωμα έρευνας ή άλλης εκμετάλλευσης των θαλασσίων πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής ενέργειας από το νερό και τον άνεμο. Εκτείνεται πέραν των χωρικών υδάτων μιας χώρας (συνήθως 12 ναυτικά μίλια) στα 200 ναυτικά μίλια από την ακτογραμμή. Η χρήση του όρου μπορεί να περιλαμβάνει την υφαλοκρηπίδα, ονομαστικά και μόνο. Σε επίπεδο ουσίας δικαίου και συνεπαγόμενων δικαιωμάτων είναι δύο διαφορετικές ζώνες. Η ΑΟΖ δεν συμπεριλαμβάνει τα χωρικά ύδατα, ούτε και την υφαλοκρηπίδα πέραν των 200 ν.μ. Η διαφορά χωρικών υδάτων και ΑΟΖ είναι πως τα χωρικά ύδατα αφορούν σε πλήρη κυριαρχία, ενώ η ΑΟΖ αποτελεί απλό "κυριαρχικό δικαίωμα", το οποίο αναφέρεται στη δικαιοδοσία του παράκτιου κράτους μέχρι και κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Η επιφάνεια είναι διεθνή ύδατα.
ΟΣΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΒΙΚΙΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΟΖ.
ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΒΑΣΕΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ,ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ"ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ "ΑΛΛΟΥΣ" ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ" ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΡΙΖΟΥΝ.
ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ "ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ " Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΟΠΩΣ ΠΧ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΟΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ...
ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΟΤΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΡΑ ....
ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ "ΥΠΟΥΡΓΟΙ" ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ Η ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ?
ΟΠΩΣ: ο κ. Γεραπετρίτης σημείωσε ότι «έχουμε αποδείξει την επιχειρησιακή μας ετοιμότητα. Η κόκκινη γραμμή είναιη εθνική κυριαρχία, και όταν λέμε εθνική κυριαρχία εννοούμε αυτονοήτως τα εθνικά χωρικά ύδατα τα οποία σήμερα είναι προσδιορισμένα στα έξι ναυτικά μίλια».
ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΙΛΟΥΝ ? ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ Α ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ".
ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ κ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΚΕΙΝΟΥ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ, στην οποία στηρίζεται ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!!!
Και όχι μόνο δεν είναι ανεξάρτητη στην εξωτερική πολιτική, διότι της δεσμεύεται η Εθνική Κυριαρχία, αλλά και στην Οικονομική Πολιτική λόγω της δέσμευσης της Εθνικής Περιουσίας. Ο πρώτος όρος της Σύμβασης αυτής, που ορίζει την παραίτηση της Ελλάδας από την Εθνική Κυριαρχία, δεν έχει μπει ποτέ σε άλλη Διεθνή Σύμβαση και ένας τέτοιος όρος δεν υπογράφεται σύμφωνα με τον κ. Κασιμάτη ούτε με το πιστόλι στον Κρόταφο….
Κι ενώ ΜΕΡΟΣ του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, και όχι ΌΛΟ το Μνημόνιο, πήγε στη Βουλή και έγινε Νόμος του Κράτους, το κείμενο της Δανειακής Σύμβασης, το μείζον έχει μείνει στο σκοτάδι.
Γιατί λίγες μέρες μετά την υπογραφή της Διεθνούς Σύμβασης, δημοσιεύθηκε ένας νέος Νόμος, ο Νόμος 3547/2010, τον οποίον κανείς από τα ΜΜΕ και τους Πολιτικούς δεν τον αναφέρει, ο οποίος έδωσε την εξουσιοδότηση στον Υπουργό Οικονομικών να υπογράψει τη Διεθνή αυτή Σύμβαση για την Ελλάδα. Δεν αναφέρει επίσης κανείς ότι είχε και μία άλλη διάταξη ο Νόμος αυτός, η οποία ΠΑΡΑΒΙΑΖΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ της Ελλάδος. Ορίζει δηλαδή ο Νόμος 3547/2010 ότι ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ. Ήρθε δηλαδή ένας απλός Νόμος, να καταργήσει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Και συγκεκριμένα το άρθρο 28 παρ. 2 Συντάγματος, που θέτει απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύουν οι διεθνείς συμβάσεις να περάσουν από τη Βουλή για να γίνουν Νόμοι του Κράτους. Βεβαίως, αυτός ο Νόμος είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ. Είναι πρωτοφανές να έρθει Νόμος και να καταργήσει ρητές διατάξεις του Συντάγματος αλλά και του Διεθνούς Δικαίου, το οποίο επιβάλλει και αυτό να επικυρωθούν οι Διεθνείς Συμβάσεις από το αρμόδιο όργανο του κράτους, το οποίο σε εμάς είναι η Βουλή.
Αυτό λοιπόν, σύμφωνα με τον Κ. Κασιμάτη είναι μία μεθόδευση σε συνεννόηση με το Δ.Ν.Τ της Κυβέρνησης και τους 16 δανειστές μας, να γίνει έτσι, ώστε να νομίζουμε ότι έχει περάσει από τη Βουλή, ενώ στην ουσία να μην έχει περάσει. Αυτή η γραμμή έχει μπει προφανώς και στα μεγάλα ΜΜΕ γιατί κανένα ΜΜΕ δεν θέλησε να πει μέχρι σήμερα ούτε καν το όνομα της Δανειακής Σύμβασης Διευκόλυνσης που δένει την Ελλάδα χειροπόδαρα. Αναφέρουν όλοι το Μνημόνιο. Ότι υπάρχει αυτή η Σύμβαση ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. Και το χειρότερο ;;;; Αυτή η Σύμβαση δεν φαίνεται να διαβάστηκε καν από το σώμα της ΒΟΥΛΗΣ.
Και για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα η Ελλάδα το Μάιο του 2010 υπέγραψε συνολικά 3 Συμβάσεις:
1.ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ, που δένει την Ελλάδα χειροπόδαρα με τους όρους της.
2. ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗΣ, μέρος του οποίου πήγε στη Βουλή κι έγινε Νόμος, το οποίο περιέχει τους όρους εφαρμογής της Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης και
3. ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟ Δ.Ν.Τ., το οποίο δίνει την έγκρισή του στα όσα συμφωνήθηκαν.
ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ: ΤΑ ΈΞΙ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
Α. Άρθρο 14 παρ.5 ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ
«Με την παρούσα ο Δανειολήπτης (η Ελλάδα)αμετάκλητα και άνευ όρων, παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται (και στο μέλλον)να αποκτήσει όσον αφορά τον ίδιο (την ίδια την Ελλάδα)ή τα περιουσιακά του στοιχεία (ή τα περιουσιακά της στοιχεία)…»
Δίνεται δηλαδή δικαίωμα στους Δανειστές να επεμβαίνουν σε οποιοδήποτε σημείο και σε οποιοδήποτε δικαίωμα εθνικής κυριαρχίας της χώρας μας ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΌΡΩΝ.
Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα είναι αιχμάλωτη στους Δανειστές της από σήμερα και στο μέλλον.
Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι οι Δανειστές της μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα ακόμα και σε έναν Πρέσβη, σε μία Πρεσβεία, που εκπροσωπεί το Κράτος μας διεθνώς, και που μέχρι σήμερα, υπήρχε άσυλο για τον Έλληνα, γιατί μέχρι τώρα θεωρείτο Ελληνικό έδαφος. Τώρα δεν υπάρχει άσυλο για τον Έλληνα, αν δεν συμφωνήσουν οι δανειστές της Ελλάδας γι αυτό.
Θεωρητικά οι Δανειστές μπορούν να κατασχέσουν ή να επέμβουν σε μία παραμεθόρια περιοχή. Π.χ. μπορούν να κατασχέσουν εδάφη στον Έβρο. Για παράδειγμα, μπορούν οι Δανειστές μας, τα εδάφη του Έβρου, να τα δώσουν σε μία εταιρία αξιοποίησης, στην οποία να μην μπορούμε εμείς να παρέμβουμε αν παραβιάζεται η άμυνά μας. Για τις ακριτικές περιοχές δεν υπάρχει καμία εξαίρεση.
Στο τέλος του άρθρου 14 παρ. 5 διαβάζουμε:
Β. «…. Στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος»
Αυτό σημαίνει ότι αν απαγορεύει αναγκαστικός νόμος την εφαρμογή του όρου αυτού, τότε αυτός ο όρος είναι ανύπαρκτος.
Το θέμα όμως είναι ότι στο Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο, ο αναγκαστικός νόμος ως ρήτρα για την μη εφαρμογή του όρου παραίτησή μας από την ασυλία μας δεν υπάρχει.
Υπάρχει μόνο στο Ιδιωτικό Διεθνές Δίκαιο. Αυτή η ρήτρα ισχύει γενικώς στις συμβάσεις ότι δηλαδή αν ένας όρος απαγορεύεται από το λεγόμενο αναγκαστικό δίκαιο του Διεθνούς Δικαίου (iuscogens), αυτός ο όρος, δηλαδή ο όρος που λέει ότι παραιτείται η Ελλάδα αμετακλήτως και άνευ όρων από τα περιουσιακά στοιχεία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει… είναι ολόκληρος ανύπαρκτος.
Ποια πράγματα όμως είναι ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ και ακυρώνουν επομένως την εφαρμογή αυτής της διάταξης ;;;;
Βιβλιογραφικά ο αναγκαστικός Νόμος, ορίζει ότι δεν πρέπει να υπάρχει όρος στις διεθνείς συμβάσεις που να παραβιάζει την εθνική κυριαρχία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Άρα αν ισχύει κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι εφόσον αυτός ο όρος της σύμβασης παραβιάζει την εθνική κυριαρχία η εφαρμογή του απαγορεύεται από τον αναγκαστικό νόμο που τη θεωρεί απαραβίαστη. Επομένως, είναι ΆΚΥΡΟΣ και ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ;;;;
Γιατί η Κυβέρνηση, τότε δεν έδωσε μία απάντηση στον Ελληνικό Λαό, ότι ο όρος αυτός που μπήκε είναι ανυπόστατος και γέλασε τους Ευρωπαίους, έτσι ώστε να μπει αυτός ο όρος χωρίς όμως να ισχύει ;;; Δεν έδωσε κανείς μέχρι σήμερα την απάντηση αυτή.
Γ. Παράρτημα 4 σημείο 11:
«Ούτε ο Δανειολήπτης, δηλαδή ούτε η Ελλάδα, ούτε τα περιουσιακά του (της) στοιχεία, έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας, ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας κατάσχεσης – αναγκαστικής εκτέλεσης…»
Εδώ δεν έχει τεθεί ο περιορισμός του αναγκαστικού νόμου. Δεν λέει δηλαδή εκτός κι αν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.
Δυστυχώς βρέθηκαν έλληνες γνωμοδοτούντες που υπέγραψαν αυτό το πράγμα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 16 ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΡΗΤΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ
Οι Δανειστές μας τώρα μπορούν να κάνουν κατάσχεση σε ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ. Για να γίνει πιο κατανοητό.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΚΟ ΤΗΣ!!!
ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΌΧΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ:
Η Δανειακή Σύμβαση είναι πέρα για πέρα ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ και κατά συνέπεια και το ΜΝΗΜΟΝΙΟ το οποίο στηρίζεται σε αυτήν αλλά και η ΣΥΜΒΑΣΗ της ΕΛΛΑΔΑΣ με το Δ.Ν.Τ., που εγκρίνει την ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ Δανειακή Σύμβαση και το Μνημόνιο.
Μπορεί μία Κυβέρνηση που έχει το θάρρος και σίγουρα δεν είναι αυτή που υπέγραψε όσα υπέγραψε, να προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια και να ακυρώσει αυτές τις συμβάσεις και το μνημόνιο που στηρίζεται σε αυτές.
Για πρώτη φορά στην Ιστορία, το πραξικόπημα δεν γίνεται από Καθεστώς Δικτατορίας, αλλά από Κυβέρνηση Δημοκρατικού Πολιτεύματος!
1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.
1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.
1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.
1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.
1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.
1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.
1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.
1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.
1.10. Οπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
14.0 ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
14.1. Πάγια θέση της Πολιτείας είναι ότι για να έχεις ειρήνη πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος για πόλεμο.
14.2. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει τις ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας παράγοντες ασφάλειας, ευημερίας και προόδου του Ελληνικού Έθνους.
14.3. Οι ένοπλες δυνάμεις θα ενισχυθούν και στους τρεις κλάδους τους και στον στρατό ξηράς και στο ναυτικό και στην αεροπορία με τα πιο σύγχρονα οπλικά συστήματα. Θα δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή των ανωτέρων οπλικών συστημάτων σε κατασκευαστικές μονάδες αμιγώς ελληνικές.
14.4. Θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στα σύνορα, τόσο στην Ηπειρωτική Ελλάδα όσο και στα νησιά. Ολες οι περιοχές θα επανδρωθούν με υπερσύχρονες μονάδες παρακολούθησης και άμεσης παρέμβασης τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε εξοπλισμό.
14.5. Ιδιαίτερη φροντίδα θα τηρηθεί για τη σίτιση και διαμονή στα στρατόπεδα. Θα τηρούνται υψηλές προδιαγραφές διαβίωσης γιατί οι ένοπλες δυνάμεις είναι πολύτιμες για την πολιτεία.
14.6. Τα κέντρα εκπαίδευσης και εξάσκησης θα είναι υψηλών τεχνικών προδιαγραφών και θα ακολουθούν αυστηρό πρόγραμμα εξάσκησης και ετοιμότητας άμεσης ανάγκης στη ξηρά, στη θάλασσα και στον αέρα.
14.7. Θα αξιοποιηθεί διεθνώς κάθε δυνατή συνεργασία, που μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη προς την επίτευξη αυτού του σκοπού. Θα δοθεί προτεραιότητα εφαρμογής καινοτόμων τεχνολογιών Ελλήνων επιστημόνων και εφευρετών, που είναι προσαρμοσμένες στην γεωγραφική μορφολογία του Ελληνικού χώρου.
14.8. Θα σταματήσει η διαρροή των καινοτόμων αυτών εφευρέσεων προς ξένα προς το ελληνικό κράτος κέντρα εφαρμογής και θα εφαρμόζονται και εξελίσσονται μόνο από ελληνικά εργοστάσια σε συνεργασία με τις ένοπλες δυνάμεις.
14.9. Με απόλυτο σεβασμό η Πολιτεία έναντι αυτών που υπηρετούν το μέγιστο καθήκον της ασφάλειας της χώρας μας, τους διασφαλίζει ώστε να μην έχουν καμία αναστολή και εμπόδιο στην εκτέλεση του καθήκοντός τους.
14.10. Η Πολιτεία θα τους εξασφαλίσει μισθολογικά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά, ώστε απερίσπαστοι να εκτελούν το χρέος τους προς την πατρίδα.
14.11. Η γνώση τους και εμπειρία τους είναι χρήσιμη και απαραίτητη και ως τέτοια πρέπει να μεταφέρεται στους νεότερους αξιωματικούς υπαξιωματικούς και οπλίτες των ενόπλων δυνάμεων.
14.12. Η εκπαίδευση όλων των υπηρετούντων στις ένοπλες δυνάμεις θα είναι ύψιστης ποιότητος, καθώς επίσης θα γίνει αναβάθμιση σε όλες τις εγκαταστάσεις των ενόπλων δυνάμεων με απόλυτο σεβασμό για το έργο που έχουν αναλάβει.
ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ?
Reviewed by ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΚΩΒΟΥ
on
Νοεμβρίου 01, 2020
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια